Så gick det med det

Jasas: Haha okej, kan tänka mig att den inte är den lättaste! Fast i den lugna versionen kändes det som man kanske skulle hinna andas, vad vet jag?
Ja det är massa sånt man aldrig tänkt på, men som man kanske tänker mer på nu som kund i andra butiker. Sen är väl inte vårat lika strikt som typ Lidl där allt står på precis samma plats, oavsett var i världen man är - tur det säger jag!!





Jaja, vad duktig jag var som gick upp så tidigt och hej och hå.
Var jag lika duktig när jag la mig på soffan framför tv:n och somnade? Ne, jag tänkte väl det. Men jag sov max två timmar, om det är nån tröst. Så egentligen har jag sovit till typ 9 idag, och det är ju rätt okej speciellt med tanke på hur dåligt jag sover om nätterna. Fattar inte varför, men jag vaknar nästan alltid flera gånger och "stör" mig på nåt.

Nu har vi släckt adenvetsstaken, för den störde riktigt mycket innan. Vaknade till men kunde inte somna för det var för ljust. Eller som igår, när Oscar fått loppor (i sömnen typ) och låg och kliade och kliade som en tok!
Jag vaknade av att han kliade sig och sen kunde jag inte somna för att han kliade! Samtidigt som jag tänkte på att jag låg för långt in i sängen, så jag skulle flytta mig och få honom närmare och sen hitta en bra position att ligga i och... ja, det tog sitt lilla tag att somna om.

Men ikväll gäller det att lägga sig i tid! Måste verkligen, det är bara två lediga dagar kvar och på onsdag måste han upp i tid och vara hyffsat alert. Har ingen aning om dom kör en slapp första dag eller om dom kör direkt, men det är ju kul att orka hålla sig lite vaken.
Och för att jag ska orka jobba, det vet man ju aldrig när det blir. Imorgon skulle jag tro men... vem vet? Snart får det nog bli lunch, tänka sig om vi skulle vara så duktiga att äta tre mål idag? WOW!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Usch vad det är jobbigt att inte kuna sova ordentligt på nätterna! Testa att hålla igång hela dagen så både kroppen och knoppen är slutkörd. ;)

2009-01-04 @ 12:54:47
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Usch vad det är jobbigt att inte kuna sova ordentligt på nätterna! Testa att hålla igång hela dagen så både kroppen och knoppen är slutkörd. ;)

2009-01-04 @ 12:55:32
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

KÖP ÖRONPROPPAR! Då hör du ju inte sånt som stör dig! Smart va? :P

2009-01-04 @ 13:25:52
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

Vi sjöng för övrigt till Rihannas version och det var jättejobbigt :P

2009-01-04 @ 16:34:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0