Oops..?

Oscar kommer till mig när jag sitter vid datorn.
Jag får ansiktet i mag-höjd och kramas och sådär. Sen måste han gå men jag vill inte. Jag försöker hålla i honom i byxor och allt, men får sen snilleblixten att bita fast i hans tröja (jag har starka tänder!) så tror han att han sluppit lös men HAHA på honom!
Förutom att när han drar, hör jag kraas och sen hur han skriker. "Oj, förlåt älskling. Jag glömde att du hade hår på magen!"


Så går han iväg, och jag reser mig för att säga förlåt.
Kramas och går iväg kramandes. Bara det att jag typ står på hans fötter. Så vid ett tillfälle fortsätter han gå, men hans fot (med mig på) stannar kvar, så han håller på att snubbla.
Nästa gång kanske jag ska stå på balkongen och säga förlåt?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Nämen!!! Stackars Oscar.. balkongen låter som en bra lösning :P

2009-01-02 @ 10:08:37
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hehe håller med Jasas ;)

2009-01-02 @ 12:20:04
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0