Omjusteringar i middagen

Jasas: Ja precis, dom har man ju alltid.

Anneli: Njae, det anser jag väl inte vara fusk egentligen, eftersom som du säger man får det som belöning. Bara att jag inte tänkt på det, men det ska jag försöka komma ihåg till sen, hehe.





Vi gjorde lite omjusteringar i middagen.
Ingen av oss hade direkt lust att göra paj så vi gjorde som så att vi stekte filéerna och kryddade dom då. Skivade dom så vi kan ha på/till baguetterna. Och så salladen då, som jag tjatar.
Men det blir nog gott det också, och lättare.

Åt ju ändå mega massa pizza från igår förut.
Så nåt dunder mega behöver vi ju inte ha i oss nu. Och så har jag ju mitt godis, tihi. Och så blir det Let's Dance på det. Får väl se om jag orkar se hela idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0