NU SÅ!

Chathrine: Haha jag tänkte det igår också när jag röjde, ett tag här ute och man hade vart fittare än fittast!

Jasas: Leveransdag är ju mer att göra, men jag tycker bara det är bättre så slipper man gå och dra fötterna eller göra saker "bara för att ha nåt att göra" typ.

Anneli: Hahaha, neeej en gång i tiden kanske men nu kan inte min kropp stava till muskler längre haha!

Ann-Sophie: Skit av TV4 att välja en så kass tid att visa den på, jag tyckte det krävdes några avsnitt innan man kom in i den och fastnade och går den så sent kanske man inte orkar se fortsättningen, suck.
Hah, tack!





NU SÅ!
Skit blogg.se som aldrig kan funka! I morse kom jag in, men kunde inte läsa kommentarer eller göra nånting mer än komma in och se listan över inlägg och vilka som kommenterat.
Wow, kände jag.

Men nu funkar det (nähää?).
Så dags nu liksom. Har hunnit ner och shoppa present till pappa. Pratat med honom att maten är klar vid 17 så innan dess ska vi vara där. Och nu ska jag strax in i duschen.
Tiden stannade visste inte för att jag la mig på soffan?

Sen ska jag bju på en lista.
Men det blir ikväll när vi är hemma igen eller när jag torkar efter duschen. Vi får se, men nu när jag ser att klockan bara är 14 och inte 15 som jag tänkte precis, var det inte sån panik.
Men skönt att vara klar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0