Mobilberoende?

Så fort du ser det här är du utmanad!


Vart ligger din telefon när du sover? Har jag alarm, på sängbordet. Annars nånstans i lägenheten.
Har du nånsin lämnat mobil hemma för att det är slut på batteri? Ja, nödvändigt att ta med en död telefon?
hur känns det när du inte har din telefon på dig? Tänker mer "Hoppas ingen ringer... Jaja, jag får väl ringa upp sen" ELLER så kan jag bli frusterad att jag inte har nån klocka.
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Inte nu längre, men mobilberoende hörde man väl då och då förr.
Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? Oj... Har haft den åtta månader (bara?) och skickar ju massa meddelanden, ingen aning om hur många.
Hur många telefoner har du haft det senaste året? Denna Nokian och en SE.
Bir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Ne.
Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg? "Japp"
vad står de i de senaste skickade sms:et? "Väntade på att Carina skulle ringa... Och hon tyckte det var jätte bra att jag sa till, fortsätt så! Hu..."
vem är överst listan över missade samtal? Orre-Borre.
vem är 6a på listan med mottagna samtal? Carina.
vem är 2a på listan över uppringda nummer? Papi.
vad har du som bakgrunds bild? Orre-Borre.
hur mkt batteri har du? Pötte lite, den dör strax.
vem är 8 på din kontakt lista? Farmors hemnummer.
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Alla? Typ?
vem är den första på bokstaven "a" i din kontakt lista? Har ingen på 'A'.
vad heter din mobil, som bluethooth namn? JeiNyn.
den bästa låten på din mobil? Har inga låtar.
den sämsta låten på din mobil? Läs ovan.
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen; I mappen över tagna från kameran, en bild på vår rullgardin, i mappen med sparade bilder, en bild på Korvas och min arm.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Jag antar utmaningen på en gång!! :D

2009-01-08 @ 10:17:48
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

JAG MED!

2009-01-08 @ 14:17:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0