Man blir så sliskig

Bah, dilemma!
Jag är hungrig, eller sugen på mat. Vi åt ju vid 13-tiden och sen dess har det bara varit massa sött. Men vi har inte direkt nåt matigt hemma. Baguetter är det närmsta men det hjälper inte när jag vill ha mat liksom. Finns inte så mycket annat man orkar ställa sig och laga mitt i natten.

Då har vi alternativet.
Mc Donald's. Egentligen är jag inte alls sugen på det, inte gå ner och allt det där heller. Även om jag för nån timme sen var dunder sugen på nåt fettigt. Kebab eller Mc, bara det är fett! Hel skumt, men det gick över rätt snabbt. Sicka problem man har verkligen va?

Hatar att bara ha gått på sötsaker hela dagen.
Man blir så sliskig och jag vill liksom äta mat, nåt som är salt som liksom jämnar upp i magen på nåt sätt. Så vi får la se om vi ska orka dra oss ner och hämta mat eller hittar på nåt här. Kanske fråga Malin om inte hon kommer och kör hit maten? Tar ju henne max en halvtimme med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0