Man blir liksom lite ledsen

Kom på en dröm jag hade i natt.
Carina var arg på mig, så arg hon var! Usch, man blir liksom lite ledsen nu bara man tänker på det, hur arg hon var i drömmen. Lite sjukt egentligen men vissa drömmar känns ju så verkliga.
Och den kunde ju nästan varit verklig.

Den utspelade sig typ i torsdags.
Dom hade vart på mötet och jag hade ansvaret för butiken. När dom kom tillbaka såg det ut som fan enligt Carina fast jag tyckt att jag ändå försökt hålla i ordning och plocka och sådär.
Men inget hon bett om, tydligen.

Hon vägrade lyssna och bara skällde.
Jag ställde mig muttrandes och planterade om blommor som nån köpt? Patrik hade fixat 1000 krukor, vilket räckte till de sex blommor vi hade. Så tänkte jag att jag får väl fixa det i alla fall, om hon ska vara sån.
Men inte ens det blev bra.

Haha så sur hon vart!
Riktigt monster-bitch humör. Och sån är hon ju egentligen inte (så ofta, haha) i verkliga livet alls så det var lite roligt att det var så i drömmen. Men ne, jag kunde visst inte göra nåt rätt och hon blev bara sur.
Puh, tur att det bara var en dröm!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja drömmar är ganska häftiga ibland, för ibland då man vaknar så undrar man om det är sant eller inte - innan man fattar att man bara drömt!



Du måste ju berätta det för Carina ju :D (Och ge oss en uppföljning på hur hon reagerade)!!!

2009-01-17 @ 19:52:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0