Kom nu beep-beep

Anneli: Synd att det inte hjälpte, verkar lite skumt det där. Men det kunde ju vart värre, faktiskt.

Chathrine: Jo det är ju det, tyvärr? Men ibland får man offra sig?





Telefonen ligger och piper för den behöver laddas. Jag går mot den i soffan (och så sett mot Oscar också, även om jag "svänger av" till soffan och inte till honom).

- Kom nu beep-beep.
- Va?
- Kom nu beep-beep.
- Ska vi gå och lägga oss?! ...förkrossad.
- Nej?
- Vad sa du då?
- Kom nu beep-beep.
- Jaha. Vad är det?
- Ehh, telefonen kanske? Som piper?
- Jaha.

Det är då samma man som ständigt undrar "Varför svarar Karl när jag säger älskling? Och varför svarar Jenni när jag säger Karl?"

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag är nog för morgontrött för att fatta :P

2009-01-13 @ 08:42:09
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Absolut ! Vad många inlägg du har hunnit med, medans jag sovit min skönhetssömn. haha!

2009-01-13 @ 12:39:53
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0