Jätte mycket super hungrig

Jasas: Kan det vara annat än kul när man "jobbar" med barn? :D Haha ja det hade vart nåt, att ha Mio i simskola! Speciellt om/när han har med sig mamma också, tihi! Kanske ska flytta neråt och bli simskolelärare hos er?





Okej, jag var nog inte så hungrig.
Eller så är jag jätte mycket super hungrig nu. Men tänkte jag skulle se Liza Marklund på Nyhetsmorgon och då passade det ju bra med mat till det? Tänkte jag, fast det kändes så länge kvar när den var typ halv och nu är det fem minuter kvar?
Men jag lever ju, så det gick bra.

Sen måste jag ju packa, hah!
Blir så tokigt om man glömmer det. Och all rakning, suck. Haha, visst är det intressant? Men man känner sig lite fräschare och roligare om man står framför föräldrarna och inte är lika hårig som Bigfoot, hah. Eller alltid när man badar så sett.
Sicket svammel.

Kommentarer
Postat av: anneli

Bigfoot. LOL

2009-01-18 @ 14:48:52
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0