Jag ska spela Sims

Anneli: Visst är det alltid så, man tappar alla namn när dom blivit för många. Men nu när jag är uppe i sju barn börjar det bli jobbigt att komma på namn som passar! Både för killar och tjejer. Borde finnas en såndär slump grej som när man gör simmar, fast med namn också.





Åter en ny dag, tänka sig.
Idag ska vi åka till mami för hon, ja just det, fyller år. Men innan dess ska jag hinna duscha och göra lunch, så vi får se när det blir. Dessutom ska ju dom andra hinna komma hem från skridskon och hon ska hinna vakna.

Men, jag har faktiskt ingen lust att sitta här och skriva.
Jag ska spela Sims, har ju sovit i flera speltimmar! Så man kan göra.

Kommentarer
Postat av: Marina

ha en bra dag & grattis till din mamma :)

2009-01-24 @ 11:22:54
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

Gratta henne från mig och ha en trevlig dag :)

2009-01-24 @ 11:43:19
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0