Jag är faktiskt glad och nöjd

Anneli: Tack, det gick allt bra, hehe.

Melissa: Ja visst är dom, ska gratta honom ordentligt i helgen!

Jasas: Haha jasså tycker du det? Skulle han nog bli glad av att höra att nån tycker han är ung! Japp, jag är ju sex år om man räknar år men fyller ju bara två månader efter dig, hehe. Och tack, det är från min skolavslutning i trean tror jag? På den tiden då han körde med mycket skägg och så, haha!
Hihi, så glad jag blir när nån saknat mig/mitt bloggande!

THEREiGN: Tackar!!





Jag måste säga att jag är faktiskt glad ändå.
Man ska ju inte begära för mycket, men jag är faktiskt glad och nöjd med att de senaste tre-fyra dagarna har en "okänd" kommenterat varje dag! Det tycker jag är skit kul så man får ett litet hum om vem som sitter där ute och läser, och att få lite uppskattning från här och där är ju aldrig fel.

Har dessutom haft en lagomt bra dag idag.
Så klart så kommer det mycket sånt "Varför kommer alltid detta när Carina är borta?" med lite större problem och sådär, men man får ringa några vändor eller be dom återkomma på måndag, inte mer med det. Jag kan ju inte trolla, mer än med knäna och det hjälper sällan där.

Imorgon där emot blir det lite lättare på nåt sätt.
Idag var det ju bara jag och Patrik 10-19 och inte för att det är nåt fel så, men dagen blir så lång när det inte blir några avbrott från nån annan. Antingen kommer nån, yes snart dags för lunch! Eller så går nån, yeah snart dags för stänging! Dagen får sånna etapper så den känns kortare.

Ja imorgon då ja, haha.
Då öppnar jag med Jessica och hon går väl till 15-16 nån gång och sen kommer Pernilla till stängning. Så jag och Jessica hinner ju äta, då går ett litet tag. Sen när Jessica går är det ju inte mega långt kvar tills vi stänger, plus att det är trevligt sällskap hela vägen, tjoho!

Och eftersom jag har en sån underbar sambo, är jag mätt nu.
Maten var klar och serverad precis när jag kom hem. Så klockan var inte ens 20.10 när jag hade ätit klart, helt knasigt. Så nu har jag massa tid för bloggar, haha! Men så hade jag en hel del inlägg att gå igenom också, framför allt från Hannaaa! Så ut som en hel massa där, wiho!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är glad att du är glad :D

2009-01-15 @ 20:53:20
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Anneli

Väntar med spänning på nästa inlägg :) Men så länge, jag köpte material till att göra egna födelsedagskort från panduro. Blev helt till mig då jag såg utbudet på deras hemsida, finns ingen affär som lever upp till det! Men fotar såklart när det blir gjort nått :)

2009-01-15 @ 21:07:15
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas

MEN VAD BJÖD DIN KÄRA SAMBO PÅ FÖR MAT DÅ? Sånt kan du inte glömma att skriva din lilla strumpa :P



Jag saknar alltid ditt bloggande! Även om det bara var t.ex 2 minuter sen sist.

2009-01-15 @ 21:23:20
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0