Hjälp, igen

En tanke och undring: Kan man, om man använt länkar, bara kopiera in hela inlägget från en blogg till en annan?

Jag har precis suttit i en timme med ett och samma inlägg och fixat och donat, och när jag blev klar kände jag att det nog snarare var nåt för den låsta bloggen men jag vill och orkar ju inte sitta och göra om allt en gång till!
Eller, egentligen är det väl inte svårt, men det lättaste hade ju varit att bara markera allt, kopiera det och klistra in i ett nytt inlägg där.

Så, nåt geni som vet om det blir knaaas?





Skrev jag, och sen kom jag på att varför inte kopiera in och testa?
Tänkt och gjort, så ligger inlägget bakom lås och bom istället! Så, bättre. Tur att man tänker till ibland. Väldigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0