Hacka mina grönsaker

Chathrine: Haha ja, det finns då knepiga människor här i världen!





Nu ska vi snart äta tacos här (igen?).
Kändes som det inte var så länge sen sist men jag blev så sugen på det! Så jag ska hacka mina grönsaker så fort jag är klar här, och Oscar gör köttfärsen som alltid. Vi är ett bra team vi. Han får inte hacka mina grönsaker så det inte blir fel, då blir han delegerad till köttfärsen. Perfekt!

Pratade med Malin tidigare.
Höjde snittet då samtalet låg på en timme, dom senaste har bara legat på 50 minuter och det drar ju ner en del, hah! Hon sa i alla fall att Jessica hade barn som var på väg att bli sjukt/var lite sjukt så eventuellt skulle det bli jobb imorgon. Annars ser veckan leeedig ut? What?

Men jag lovade komma ner typ onsdag eller torsdag.
Malin skulle ha med sig moussakka(??) (googlade, stavas med ett 'k', men ändå) så jag skulle komma ner och smaka. Hennes pappa gjorde tydligen gooood moussaka (<-- kunde!!). Ne men vad sägs om mat? Oscar säger att han ska lägga sig snart, vi får väl se om det.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Det är bra då man delar upp sysslorna ^^

2009-01-26 @ 22:21:37
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, det är samma här. Grönsakerna är mina!!! :D

2009-01-26 @ 23:26:12
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Tänk om vi med kunde dela upp matlagningen så, haha. Nej min karl är bannlyst i köket när det gäller matlagning, hihi.

2009-01-27 @ 13:17:28
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0