Ex är en rolig uppfinning

Alltså ex är en rolig uppfinning.
Jag har ett som jag tycker är lite roligt, men det är inte honom som fick mig att tänka på detta. Även om han väl räknas in i den roliga uppfinningen ex. Nej, den jag tänkte på var Oscars ex. Hon är också en rolig historia.

Det har varit några turer hit och dit med den tjejen.
Allt från att hon ska vara kompis med Oscar, hon ska hata Oscar, hon ska vara bästis med mig, vi hatar varandra och jag vet inte allt. Men helst av allt vill hon gärna skryta om hur bra hon har det utan Oscar.

Fine with me, jag är nöjd med honom.
Men så ser jag idag, av en slump egentligen, att sist jag bloggade på lunar var den 10:e december förra året. Den 4 januari i år skapade hon ett konto, som bara varit inne då och hunnit läsa mitt senaste inlägg.

Jag undrar bara varför?
Hon har inte gjort nånting alls annat (vad jag kan se) och kontot finns kvar. Sen kan jag väl inte vara helt, helt säker på att det är hon, men det är samma nick, samma ålder och samma ort. Så det känns troligt.

Jaja, tyckte bara det var lite komiskt.
Vad är meningen liksom? Som sagt, ex är en rolig uppfinning. Tänk så tråkigt och olustigt allt varit utan allas våra kära ex? Ex kex liksom.

Kommentarer
Postat av: chathrine

haha! Såna har jag med. Fast mina ex's nuvarande partners. En gjorde som O's - fast i större utsträckning än du skrivit här (iaf). Hon skapade konton överallt där jag var och stalkade. Och då har jag bara sms och msn-kontakt med mitt ex/hennes sambo. :)

2009-01-26 @ 00:02:04
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Marina

ja ex är "roliga".. :P hmmmmmmm Mmmm..

Ha en bra dag i örigt!

2009-01-26 @ 07:55:44
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

Vi har väldigt snälla ex's jag och Björn, och tur är det! :) Men vem vet, Bönas ex kanske är inne och läser min blogg? :P Det kan man ju aldrig veta.

2009-01-26 @ 10:10:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, den kanske kan pigga upp dig lite såhär på en Måndag :)

2009-01-26 @ 10:14:56
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0