En länk

Anneli: Regn? Vaddå? Vad är det? Har jag inte sett här på år och dar känns det som. Du skulle kommit hit och promenerat! Kan vi inte krympa ihop Sverige lite..?





Glömde ju, så klart.
Oscar skickade en länk till mig. Han gör alltid det. Skulle jag nån gång gå på det här med MSN-virus hårt skulle det vara från honom. Tur att han inte gör det.
I alla fall, så var det från Aftonbladet om en stackars kille som inte sovit på tre år! Från att han föddes sov han aldrig, tills han fick en operation och vid tre års ålder fick sovit.
Vet inte vem det är mest synd om, honom eller föräldrarna?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, kan vi inte krympa Sverige? Eller iaf göra det billigare att ta sig hit och dit ;) Vill ju inte betala massa för att kunna gå en promenad sen ;) LOL Jag vill ha härlig VÅR!!! Ett uppfriskande vårregn KAN jag stå ut med! ;)

2009-01-28 @ 15:17:49
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0