"Det måste jag göra imorgon"

Anneli: Haha jasså, vad har du för nyårslöfte?

Jasas: Liva-möbler är eran tv-bänk och alla andra möbler i den serien.





Fick nyss en sån dum kommentar på SMS så nu tänker jag sitta och vara grinig tills jag får svar igen. Utan att ha svarat. Antingen glömmer han mig eller så skickar han snart och frågat om jag somnat. Vilket jag inte har nåt av dom.
Där emot glömde vi att Malin skulle ringa honom igår, attans. Tänk att man ska behöva jobba och göra saker när man är på jobbet - varje gång! Vad är det för stil liksom?

Annars ska jag på knappnåls jakt idag. Fundera ut vart vi kan ha dom så jag kan stryka upp mina gardiner som släpar. Kanske tvätta en tvätt, när jag ändå håller på liksom. Eller bara slöa.
Först på listan står i alla fall frukost. Samtidigt som jag precis kom på igår att jag tänkte "det måste jag göra imorgon" - vad katten kan det ha varit? "Det är min enda lista på dagen att-göra" - men vad?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad stod det i sms:et? :P Nu blev jag ju nyfiken här! (ovanligt).



OKEJ, den står uppe i gästrummet nu :D

2009-01-14 @ 11:25:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0