Det kommer gå strålande

Marina: Haha ja men visst är det så? Han måste ha glömt där bara, vanligvis vet han ju att det det som gäller.

Jasas: Japp, egentligen är det nog skit lätt om man inte gör så många, blev så många vänder och så då. Men det blir ju en annorlunda smak, speciellt på moset. Absolut nåt man bör testa nån gång!





Nu är vi vakna.
Eller uppe i alla fall. Känns inte som jag är vaken än, även om det inte var fel att komma upp 9 och inte senare. Hann dra några vändor tjöt igår också när vi väl la oss, sen somnade vi bums! Eller, jag i alla fall?
Som vanligt då.

Så snart blire frukost.
Är faktiskt hungrig nu så då får man ju passa på. Sen är det helt klart och tydligt bad ikväll och det ska bli SÅ kul! Om jag fattade mamma rätt har vi två grupper nu också, fast med barn som är... antingen -00:or, -01:or eller möööjligtvis -02:or men jag tror mer på det två första, eller har för mig det mer.
Dom som egentligen ska vara i stora bassängen.

Men alla kan ju kanske inte det.
Har man inte simmat så mycket innan, eller ingenting alls, kan man ju inte bara hoppa in där man "ska" kunna alla de grunder vi lär dom. Så då har dom fått en chans att få en termin med oss, för att kunna gå över dit sen.
Och det kommer gå strålande!

Lite som förra året, nästan.
Då hade vi ju stora gruppen som hade sin sista termin hos oss och sen var "tvungna" att gå över till stora, många av dom hade aldrig simmat innan (badat så klart, men inte simmat) och var rädda för det ena och andra, och då hade bara 11 gånger istället för 15, men vi klarade det! Och det är det som är så kul!
Så detta kommer bli så bra!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det är så roligt att läsa om badet för du verkar verkligen tycka om det =) Du får lära Mio att simma sen när det är dags? Puss!

2009-01-18 @ 09:32:33
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0