Det gick!

Japp, här sitter jag klockan 7.36 en söndagsmorgon. Och inte vilken söndagsmorgon som helst, utan den söndagsmorgonen innan Oscar börjar skolan (på onsdagen) och då jag (samma dag) har en tidig tid till tandläkaren, så tjo-fucking-ho (även om jag inte kommer ihåg vilken film det kom från).
Är egentligen alldeles för trött, men då känns det mer troligt att jag kommer somna tidigit ikväll. Och eftersom han ska börja åka buss så får jag numer gå upp 8, om inte strax innan, istället för typ 8.20. Hemskt äre!
Och jag, mitt smarto, bokade ju en tandläkartid 8.50 på onsdag morgon, så då är det ju bra att vara uppe i tid. Bara för att jag tänkte om det skulle bli jobb så är det ju bra att ha en tidig tid så man inte behöver säga nej eller komma sent bara för det liksom. Hoppas att det inte ska ta hela dagen, det är ju bara en vanlig koll (som man blir kallad till) men så är det ju ett nytt ställe och sådär, så man vet ju inte om dom måste kolla mer eller nåt. Men det ska nog gå bra. Förutom, att det som vanligt, ska bli problem när jag tänker till.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Nu har jag ju inte sparat lösenordet till den låsta, suck! Vet användarnamnet men inte lösenordet, gaaah!

2009-01-04 @ 09:52:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0