Det är en god morgon

Marina: Tack, hoppas du får en bra helg också!

Anneli: Haha ne snälla fråga inte för då kanske jag inte kan hålla mig! Men, så fort jag vet lovar jag att meddela!





God morgon, god morgon, god morgon!
Japp, det är en god morgon. Även om jag snoozade i en halvtimme och var(/är?) dö trött. Men efter en promenad, som vi får fundera vidare på efter som det kommit snö i natt (ite, ite), så somnar man gott i natt? Och ett röj ska vi hinna med också. Men nu är jag uppe och igång, tjiho!

Sitter här med min frukost.
Så smidigt att bara hälla i sig när man ändå sitter här liksom. Även om den inte uppfyller den mättande känslan som mat gör, som är skönt att ha i magen såhär på morgonen, så mättar den så man inte är hungrig (oftast) och det är ju mössan. Huvudsaken, alltså.

Men, nu börjar tiden sina.
Det tar ju trots allt så lång tid att få på sig kläder. Och jag tänkte vi skulle gå och möta dom så slapp hon omvägen in här och bröta, när dom förmodligen ändå är stressade. Så då blir det ännu lite kortare tid. Och nu är ju ändå Oscar uppe så vi kan gå nästan när som, gooddans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0