Avslutar dagen här

Marina: Ja, det är helkass att inte ha nåt skåp. Fattar inte vad man tänker med när man inte har det?
Och det är bara att slänga iväg ett mail så får du lösen direkt! [email protected]

Jasas: Visst var vi?! Rediga små töser och pojkar!





Jag tror jag avslutar dagen här.
Sitter väl nån timme till med Sims men har inte så mycket mer här att göra. Malin skulle eventuellt komma in efter hon lagt barn men ja, sånt kan man ju inte veta säkert.
Störst sannolikhet är nog att jag ploppar in från Oscars telefon sen, och om hon kommer in är det där jag har henne. Men, i annat fall ses vi ju imorgon.

För jag skulle visst jobba imorgon.
Ja, det visste jag inte förrän lite mer än två timmar sen hon ringde så det var inte så. Hon och jag som gör heldag och Carina är med några timmar här eller där.
Patrik hade tydligen gått och blivit suuuk idag så då blev det jobb till mig - ja tack. Och heldag med Malin säger man ju inte nej till varken en eller två gånger.

Så imorgon ska jag tugga mat.
Känner att jag inte ska börja med att gå en hel dag utan mat. Så jag plockade fram risotto ur frysen (kändes bättre är det karibiska tjofräset med grädde och stuff, haha).
Men pås-middag blir det allt! För frukost kan jag inte leva utan om jag ska jobba. Man blir hungrig på ett helt annat sätt då och måste liksom ha mat för att stå på benen. Faktiskt.

Annars då?
Jo men hör på detta chokerande, bloglovin'/bloggkoll strular. Ne men va?! Det var ju inte igår! Eller jo, det var precis vad det var! Eller så är det min dator, men nej det tror jag inte.
Men nu har vi inte så mycket kvar gemensamt för ikväll, så det får väl vara okej. Och hoppas på en bättre morgon och kväll tillsammans imorgon. Hoppas kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kör du GI fortfarande? Jag kör Viktväktarna nu. Har gått ner 2 kg på 2 v. Kram =)

2009-01-28 @ 21:12:07
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Jag ska nog in i Sims världen en stund också tror jag. Ha det gott! :D

2009-01-28 @ 21:21:27
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: chathrine

Det är toppen att äta 1 lagat mål mat om dagen faktiskt. Försök gärna äta bara kött. Alltså köttfärs, stek, fiskfilé, kokt ägg, räkor elr ngt som inte är blandat med en massa annat.

2009-01-28 @ 21:39:50
Postat av: Jenni

Möp vad tråkigt. Ligger här vaken och Oscar snarkar så jag tänkte jag skulle blogga men då funkar det inte. Själva rutan man skriver i är off kan man nog säga. Tråkigt, tråkigt. Som tur är är det inte så länge kvar nu tills Scrubs börjar (redan nu tydligen, wiho!) så jag har nåt att roa mig med. Natti natti!

2009-01-28 @ 23:55:42
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Du måste ju ha ganska mycket ut i lön? TYcker alltid att du jobbar? :O

2009-01-29 @ 09:39:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0