Vad gjorde man innan MSN?

Chathrine: Ja det stod ju det i receptet att man kunde ta vanligt vetemjöl så jag har räknat med det faktiskt. Men stod inget om extra jäst och sådär? Men då vet jag, tack!

Nina: Hehe okej ja då blir det ju att ni firar halvåren också. Fast ni firar som förlovningsdag. Fiffigt för att inte ha så många datum att komma ihåg, hehe.

Anneli: Ja det får du göra. Ska meddela sen om det är nåt att ha, hah.





Jag tycker om att vi lever på 2000-talet.
Jag har på musik på datorn och hör tydligen inte att Oscar pratar med mig. Jag sitter väl lite i min egna värld också, men ändå.
Och då skickar han på MSN vad han vill. Att jag ska rulla och byta kanal på tv:n så han kan se vad vi ska se till maten sen. Vad gjorde man innan MSN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0