Se Bolt i 3-D

Marina: Jaa, det ska bli riktigt kul! Spännande att se allt dom gör bakom och sådär. Hehe tack, får klappa mig själv på huvudet!

Jasas: OJ! Så långt! Förr hade vi väl runt 4 mil (Kållered, har för mig Anso pratat om den?) och tyckte det var långt, haha!
Jag hade faktiskt lite fundering på hemmagjord pizza också, OM jag hade ätit då. Kanske tills nästa fusk?

Chathrine: Japp nu funkade det, tjoho! Välkommen tillbaka, hehe.

Anneli: Du, det kan man minst sagt säga haha!





Har suttit och pillat lite i PowerPoint.
Guu vad dom gjort om och det var länge sen jag var där! Nog för att det (vad jag sett) är bra förbättringar men man blir så förvirrad, haha. Håller på och fixar vad vi ska skicka till chefen inför veckans kampanj. Så det var kul, även om det inte blev speciellt avancerat direkt.

Fick dessutom låna Mio som modell!!
Försökte googla nån kul och klatchig bild men hittade inget bra och så kom jag på Mr. Sunshine Himself. Gjorde en grej men antingen tyckte inte Malin det var bra eller så kunde hon inte få in den i det hon redan gjort, haha. För den kom inte med. Men skit samma, det var bara kul.


Pratade även med min lillebror idag.
Han hade bett om att få vara här nån dag nästa vecka när han har sportlov. Han ska vara med vår mormor också, hon hade planerat typ hela veckan, haha. Men han själv hade frågat mamma om han inte kunde få vara här nån dag, och det kan man ju inte säga nej till?

Och vi har pratat ett tag om att ta med honom på bio.
Så jag frågade om han ville se Bolt i 3-D och det ville han. Och om ni minns när vi såg High School Musical on ice, så såg vi hälften och sen ville han gå. Kanske att han inte förstod eftersom allt var på engelska och i sång, och detta är på svenska, men jag ville vara säker:

- Tänkte, ska vi åka in till Göteborg och se en film då?
- Eh... Jaaa!
- Så kan vi se Bolt, om du sett reklamen för den?
- Hmm... Nej...
- Nej, i alla fall, det är en tecknad film om en hund som är filmstjärna. Och den är lite häftig för den är i 3-D, du vet så man får ha sånna glasögon, fast kanske inte precis likadana, som du har hemma i rött och grönt, fast kanske i andra färger.
- Jaa!

- Stannar vi och ser hela filmen då?
- Eh, ja?
- Så vi går inte efter halva då?
- Eh, nej?
- Så vi ser filmen till slutet?
- Ja.
- Bra, då ska jag kolla lite här på det då.
- Men jag kan kanske ändra mig sen!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hahahha, så söt din lillebrorsa är! :D

2009-02-05 @ 12:02:14
URL: http://jasas.se
Postat av: Emma

haha va söt :D hur gammal är han?

2009-02-06 @ 00:16:10
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0