Får nog skaffa mig ett YouTube-konto

Marina: Haha jag har lila diadem på mig, kanske det du tänkte på? Ha en bra helg du också!

Chathrine: Lät som ett inte helt fel byte. Här luktar det, som tur är, ingenting. Slipper bli varken äcklad eller läskad, haha.

Anneli: Jajjemen, it was!





Sicken dag!
Filmen var helt okej. En fin story men ska nog helst ses på engelska. Och inte nåt jätte stort med 3-D för dom hade inte utnyttjat det till fullo. Var en två-tre gånger som saker verkligen flög ur skärmen, annars var det mest att allt fick ett annat slags djup och så. Men en helt okej film, skulle gärna se om den på engelska!

Tänkte bjuda på lite bilder också.
Efter filmen gick vi en snabbis på McD eftersom vi sett fel på tiden hann vi inte köpa nåt dricka. Så det blev det där. Sen gick vi till en lekplats och en fontän som frysit till en "skridskobana" som man kunde åka runt på med skorna. Och så får jag nog skaffa mig ett YouTube-konto för att lägga upp våra filmer!














Ja, det höll vi på med hela eftermiddagen, haha!
Och varför jag lägger in två nästan likadana bilder på oss är för att mamma bett om en bild på oss att ha på jobbet och jag vecklar mellan att båda är lika konstiga/ful och båda är precis lika fina.
Så, jag ber om lite omdöme, vilken är bäst?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Vilka fina bilder!!! Gillar verkligen det på dig! :D

2009-02-13 @ 21:07:31
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du är lika fin på båda :D Oscar kisar lite på den ena, så så sett är den andra bättre...? Men det är väl det enda som skiljer dem åt :D

2009-02-14 @ 10:43:39
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Vi har lika ögon! :O Formen liksom.. fick mig en flash back av mig själv? Eh?



Jättesöta bilder iaf :D Log rakt igenom!

2009-02-14 @ 11:28:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0