När jag ändå var i farten

Kom på att jag har nog aldrig, riktigt ordentligt, fotat kötet? Hade ju en visning för ett bra tag sen på lägenheten, vissa delar i alla fall. Men köket glömde jag ganska garanterat.
Så, när jag ändå var i farten med kameran passade jag på att fota.



Fyra kort, fyra hörnen. Lite tomt - än så länge.


Och, när jag som sagt var i farten kom jag på att jag nog inte visat min fiffighet i badrummet? Vi har ju som sagt gööör ont om plats, plus att vi inte hittat vad vi egentligen vill ha där och sådär.



Tandborstar och kräm på väggen. Handdukar på handfatet.


Och så vet jag att jag försökt att förklara hur mönstret på kökstapeten ser ut. Innan den kom upp så jag kom inte riktigt ihåg exakt hur den såg ut så det kan ha låtit konstigt. Så varför inte fota?



Gula blommor är lite fel att säga, men typ.

Kommentarer
Postat av: Jasas

VAD FINT KÖK!!!!! Wow :D Kan ni inte köpa ett såntdära skåp på IKEA som man har under vasken? Finns ju i smide med hyllor och sådär? idé.

2009-02-03 @ 19:26:43
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

(testar att svara här ist för det går inte ovan eller så kommer det 15 samma kommentarer från mig :P)



Men jag såg bilderna? :D Jättefina ju!



Gud så gott, ÄT ÅT MIG OCKSÅ!!!!! och så stolt jag blir över er att ni promenixar! :))

2009-02-03 @ 19:42:01
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Snygga köksmöbler ni har! :D

2009-02-04 @ 13:48:53
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0