Vi liksom samlas i samma hög allihoppa

Jasas: Ja, och det blev några stycken också. Och taaack!
Sak tillägna honom ett inlägg med mer och mindre skägg och hår, hah. Tänkte inte på att skägget försvann bakom halsduken.

Chathrine: 6.30-7.00? Så tidigt går jag aldrig upp! Oftast runt 8 om det inte är nåt speciellt så jag måste gå upptidigare, men sällan före 8. Men jag väntar spänt på schemat!

Anna: Tack tack!

Anneli: Tack till dig också!




Fy attans vad trött jag blev!
Oscar ville se en film, vi tyckte båda Ace Ventura JR. lät spännande så vi började se den. Men jag tröttnade efter 10 minuter. Började fortsätta med gardinerna tills jag satte mig här.
Känns som jag kommer somna när som helst. Känns som det snart är dags för sängen och (säsong tre) Scrubs. För det här går snart inte längre, haha.

Och jag ljög lite förut.
Inte med mening, glömde bara. Jag frågade Oscar vad han ville äta idag. Eftersom det är vår dag tänkte jag att han skulle få bestämma så skulle vi äta nåt gott, och jag också.
Så han valde, så klart, pizza. Så vi delade på en kebabpizza (med sallad på, är visst inte det på alla ställen). Så det blev lite fusk idag också, tur att vi ska gå extra imorgon? Haha.

Oj, sicken gäsp alltså...
Ne, jag kanske skulle göra inlägget jag skrev om till Hanna och sen bli klar med gardinerna, i alla fall till sovrummet. Kan bli så tokigt när man är trött, haha.
På fler än ett sett. Men imorgon är en "ingen" dag, som får gå till städ (eftersom han inte gjorde det idag) och fundering och kanske bak till helgen. För sen kör vi.

Nån måste ha 20:e februari.
Jag fyller år 21:e, Oscar fyller år 22:e, hans systers kille fyller 23:e och hans andra syster fyller 24:e. Ja, och så har ju vi 19:e då. Hah, så tokigt verkligen.
Hittar vi nån på 25:e och 26:e hade det var bra för då har jag min moster på 27:e hah! Vi liksom samlas i samma hög allihoppa. Lite komiskt ändå, faktiskt, hah.

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Jag skrev väl "en normal dag" ? :) Om du skulle gått i skolan t ex och börjar kl 8. Eftersom att du är vikarie så är ju dagarna olika. Och då blir det inte normalt. haha.

2009-02-19 @ 21:23:21
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Chathrine

föresten - om jag hade kontakt med min släkt så skulle vi ha lika knökigt i feb som dig elr värre ? Vi har födelsedagar : 2, 4, 7, 13, 17 x 2, 25 x2 & 28. Mkt tårta kunde det blivit och fattig skulle man blitt. hehe. Nu firar vi bara 2 st tack o lov.

2009-02-19 @ 21:26:01
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0