Cool som en filbunke

Jasas: Nej, när man inte vet vad som gäller vill jag inte skicka dit honom. Vet ju inte om dom begärt det (man får ju ringa jourcentralen, så ringer dom honom) men hade inte han haft det kanske jag ringt och frågat i alla fall.
Haha jaa, det kan man nog kalla henne? Stort, krulligt hår och tänder, hah!

Anneli: Ja till slut somnade jag när ögonen inte gick att hålla öppna, hehe.

Jasas, igen: Mår inte alls bra idag, har inte haft nån ork eller lust att blogga faktiskt, tyvärr. Men tack för att du... väntar, frågar, bryr dig, finns!





Ne usch, idag är ingen bra dag. Mår inte bra alls, är slö och trött och mår fortfarande inte bra i magen. Jag gissar på magkatarr då allt är precis som när jag hade det allra första gången, när jag var 16. Det har kommit och gått lite lätt sen dess, fast bara på hösten, men nu känns det som det är tillbaka på max igen.
Och precis som då känner jag mig cool som en filbunke. Har väl en del att tänka på men ingen stress på den nivån så jag känner mig utarbetad eller nåt sånt. Inte förrän nu i alla fall.

Så jag ligger mest nu. Försöker få i mig nåt att äta eller dricka. Har inte så stor lust med nånting. Känner mig som en grönsak nu igen. Så jag tänkte göra Annelies potatis- och purjolökssoppa sen. Det är ju mjukt, milt och snällt för magen. Just what I need. Försöka samla krafter till morgondagen, får jag inte missa!
Väntar bara att förstadiet ska gå över så sötsuget och matlusten försvinner helt, hehe. Precis som magsjuka hade varit (lite ironiskt) välkommet för vikten, är detta också ett bra sätt. Men ja, så ligger landet.

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Tack! Jag har inget att "dölja" eller hur man ska säga. Men en sak som jag inte vill säga i dagsläget är min vikt. :(



Men kanske en dag när jag blivit starkare i mig själv. Vi får se.



Ska ni göra ikväll?

2009-02-28 @ 17:29:02
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Okej. nej tur vi alla är olika! :)



Ja det kommer komma en ny profil bild inom kort på mig! Just nu hinns det ej med! Blir TV nu!



ha en trevlig lördags kväll !

2009-02-28 @ 19:45:44
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oh, gjorde du soppan? Vad tyckte du?

2009-02-28 @ 20:38:31
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Men lilla du då.. hoppas det känns bättre nu och att jag strax läser att "det är bättre nu" (började faktiskt här nere idag) :P

2009-03-01 @ 07:01:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0