Inte för att jag klagar

Jasas: Jag har faktiskt tänkt på det när jag "sett" Björn! Att dom påminner om varandra, eller ja mer att han är lik Oscar då.

Anneli: Haha neej, jag minskade den för jag trodde den var så stor som jag ser den. Så du har rätt. Men då är det bara hos mig det är koko, suck.
Haha det var ju snällt tänkt men ack så fel det gick. Men så duktig att inte röra påsarna! Undrar om jag haft den karaktären om dom legat hemma hos mig, haha!

Chathrine: Tack för tankarna! Tror det blir nån form av grus eller sand faktiskt. Blev bara så snopen när det inte blev som jag tänkt, hah!





Jag tror faktiskt texten ser likadan här som hur er nu, fast inte som när jag förhandsgranskade från designen. Men i vilket fall är den mindre än det jag såg igår, och det var ju det jag var ute efter.
Kanske bara var seg på att uppdatera här, vad vet jag?

Satte mig faktiskt med det som blev över (alltså typ allt) av vindruvorna igår. Det blev för mycket och passade inte riktigt med det andra, men dom är ju lika goda idag!
Så blir det en påse sen innan vi åker. Och så ångrade jag att jag inte köpte med cashewnötter igår. Tog så lite igår för det brukar alltid bli över, men det var gooott.
Så sett, när det inte fanns kunde jag inte äta mer?

Jaja, nog tjatat. Ska väl kolla lite bloggar som kommit under natten och morgonen innan jag hoppar ur handduken och börjar göra mig redo för dagens bravader.
Ska bli skoj som attans, och känns nästan som hela dagen försvinner? Vi åker vid 12 och är inte tillbaka förrän tidigast 17 förmodligen? Inte för att jag klagar, nej nej.


Men sen tänkte jag på det här med frukt också. Finns det nån frukt som är mer och nån som är mindre bra att äta? Om man ser i att gå ner och "erstätta" godis typ? Nu hade jag ju bara tänkt att det skulle bli så här till helgen, om/när godissuget smyger på. Om det nu har nån betydelse?
Kom i alla fall att tänka på det när jag stod och plockade igår, att det kanske inte gjorde nån skillnad om man tog en sån där eller en bit choklad - typ.
Så, o visa människor, hur ligger landet?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har hört <--- obs!! att vindruvor ska vara sämre... men jag har ingen aning! Sen måste jag bara nämna att jag nyligen läste att avokado är bra mot fettförbränning. Så synd att jag inte gillar avokado :p

2009-02-07 @ 11:42:24
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Anneli

När vi ändå talar om vad jag då hört <--- obs!!! papaya ska tydligen vara sämre också ;p

2009-02-07 @ 11:43:16
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Chathrine

Banan och melon har högre GI. Tar alltså längre tid att förbränna. Och nötter är bättre än chips t ex. MEN även om det är bättre fetter, så bör man inte äta mer än 5-8 st innan man kommer upp i lika mkt Kalorier som chips/ostkrokar t ex. fast jag äter hellre en näve nötter, än chips. ;)

Glöm inte att Ni kan äta grönsaker med. Stavad gurka, körsbärstomater, blomkål, morötter, rädisa, paprika osv som kan ätas med gräddfilssås kryddat med örter. Det kan Ni äta i princip hur mkt som helst av (inte såsen då), utan att behöva tänka på att ha ångest.

2009-02-07 @ 13:49:56
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Jasas.se

Banan och vindruvor!! Men vad fan, det är ju FRUKT! En banan som mellanmål är perfekt.. eller några vindruvor. Bara det att man kanske inte ska klämma i sig 10 bananer innan man går och lägger sig (men vem gör det?).

2009-02-08 @ 09:11:43
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0