Här kommer i alla fall bilderna

Jaja, jag kollade på Let's Dance också,
men det sa jag ju inget om?
Här kommer i alla fall bilderna:



En bringare med en vattenpinne i som blir till is (i frysen), kallt och gott.
Ännu en ny stekpanna, ska vi se hur länge denna håller?
Blåa och vitt doftljus (till badrummet) ska dofta tvätt(?).
Glas/ljushållare för 3 kronor styck i fyndhörnan! Helt felfria!
Bruna och beigt doftljus (cheesecake, bullar och kladdkaka) till köket.
Ölsejdel/oboyglas. Bara till Oscar, för vi plockade på oss en visning som vanligt.
Påsklämmor, som alltid tycks försvinna här.



Och bara för att bevisa liksom,
att det var till oboy den var köpt och inget annat.
Och ingen kan väl mista va som finns i muggen?
Eller snarare i botten?



Vi skulle köpa grejer till dom små och sprang in i plock-och-pill-affären också.
Dom har massa olika grejer hit och dit.
Ljus och tillbehör, leksaker, kalasprylar, kökstillbehör, tavlor, handdukar.
Ja, allt utom present till en 17-åring.
Det var även där jag köpte pappas handdukar när han fyllde år.
Och dessa små grejer då.
Vi har ingen burk till kaffet där man kan ha hela förpackningen i.
Nu har vi det! Snygging där, liksom.
Och en bricka/uppläggningsfat i samma serie, eller vad man ska säga.
Halva priset var ju inte så tråkigt heller, hehe.
39 krons och 69 krons tror jag dom kostade från början, som hittat!



Och så ville Oscar vara med, igen.
"Kan du inte lägga ut en bild på mig nu när jag får sitta här själv,
när du äter middag framför tv:n och jag får sitta här?"
Men, det är faktiskt valfritt.
Antingen sitter man där och äter för sig själv,
annars sätter man sig med mig och ser Let's Dance.
Faktiskt.



Och här, ber jag om er hjälp och goda smak.
När jag hittade detta fyndet såg jag framför mig värmeljus och stenar.
Mitt badrum går ju i lite havs-aktigt och jag tyckte det skulle bli så bra.
Tills vi kom hem och det blev så här.
Min fråga är då (inte så konstigt kanske):
Vilken av dessa ser bäst ut?
Trodde väl egentligen inte att ljuset skulle få plats, där av stenarna.
Men så tyckte jag det skulle bli fint.
Nu funderar jag på att köpa "grus" på jobbet istället,
som ett fjärde alternativ då?
Så, vad säger ni, o smakfulla människor? What to do?

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag tycker du kan ha som dem två till vänster.. och en med hälften så full som dem. Alltså tripp trapp trull, för båda var fina!



Och som jag skrev på msn precis; fan vad coola doftljuslukter!!!!



Oscar är skitlik Böna i kroppsbyggnaden + stilen framför datorn! :D Det höll Böna själv med om!

2009-02-06 @ 23:07:10
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ojoj... jag gillade nog allihop ändå. Lite variation skadar ju inte? ;)

2009-02-06 @ 23:27:36
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Chathrine

Jag skulle ja grus elr sand i dem små med ev små sjöstjärnor elr små snäckor runt om värmeljuset och kanske en rosett med bastband omkring. Stenar är finare om du har dem på en ljusbricka elr t ex en gammal sockerkaksform (avlång) med 4-5 värmeljus på rad. :)

2009-02-07 @ 02:05:19
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0