Väääldigt utförligt

Chathrine: Haha nej, det tillhör väl inte ovanligheten att du bakar? Dig skulle man ju bo granne med, haha!
Haha ja han pratade om växel och sånt igår också. Men dom är små är härliga, tänk om världen bara varit som dom trott också, haha!

Emma: Ja det är det verkligen, han är inte dum den killen! Han blir 7 i juni.





Guu siken go natt. Eller inte.
Vi låg och tittade på två avsnitt Scrubs när vi väl la oss igår. Närmar midnatt var väl det. Och två avsnitt Scrubs så gick ögonen i kors på mig. Men när vi stängde av blev jag klarvaken. Oscar gick upp för han kunde inte somna men jag tänkte att jag får ju försöka.

Lönlöst.
Gick upp och tittade på TV och spelade (snarare byggde) lite Sims. Ritade en lägenhet medans jag tittade på TV och gick in och byggde den sen. Klockan var väl runt 3.30 innan vi kom i säng andra gången, gäsp. Då hade dessutom liten kommit över till vår säng.

Flyttade bort honom till sin sida.
Försökte ta så mycket plats som möjligt men det är inte det lättaste. En människa som inte ens är hälften så stor som nån av dom två han delar säng med, tar upp mer plats än oss två! Vi har, knappt, en 80 säng att dela på för han far runt. Sen i morse hade vi inte ens det.

Jag vaknade när han kom tillbaka till sängen.
Skit också, jag hade missat att han gick upp så jag tog inte plats och han la sig så nära mig som möjligt. Jag håller på att dö eftersom vi har dubbeltäcke, jag ligger i mitten och båda killarna är som element. Vi brötar lite och Oscar säger att han inte kan sova så, med halva rumpan utanför sängen.

Jag tyckte han kunde inta soffan.
Inte han. Han lägger sig åt andra hållet och jag som haaatar fötter får spel, haha. Hur ska man kunna sova med fötter i fejjan? Så jag gick upp och la mig på soffan. En liten stund senare kommer Anton och frågade om jag inte skulle gå upp? Joo, men kom på att jag kunde ligga här.

Då gick han in och la sig hos Oscar igen.
Men kom tillbaka efter en liten stund igen för han var hungrig och hade ont i magen. Japp, då var det bara gå upp och bju på frukost. Men som tur är klarar han sig själv framför TV-spelet så jag kunde gå och vila lite till, mouahaha. Så ropade han sen "Oscar, jag behöver lite hjälp nu!".

Och då var det god morgon igen.
Efter en liten stund, hah. Så jag kom mig in i duschen och här är vi. Nu har ni fått väääldigt utförligt hur natten och morgonen sett ut, haha. Men som sagt så ville jag skriva och det bara går av farten. Nu ska jag där emot kika vidare och sådär. Får se om det blir mer sen.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

USCH att vara trängd som en hot dog mellan två element.. snacka om stekt (vad rolig jag var nu?) HAHA!

2009-02-13 @ 09:33:02
URL: http://jasas.se
Postat av: Chathrine

Haha, ja. Det luktar alltid bak - och matos i vår trapp. Ja långt ut från huset föresten. Mina grannar under är ju från Pakistan och lagar Indisk mat som luktar sååå gott på lång väg (curry, chili, ingefära, naan-bröd - you name it). Som tur är får man lite mat av dem då o då. Är så gott! Och de får fikabröd av oss. hehe.

2009-02-13 @ 13:30:14
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0