Snart är reklamen slut, rush!

Anneli: Haha ja DÄR har du det! Får inte jag komma på ditt kalas får inte du komma på mitt. Lägger du till mig på Bloglovin' så lägger jag till dig. Jaja, alla gör väl som dom vill.

Ninu: Ja handlar bloggen lika mycket om fotbollsspelaren/bernet och bloggen heter "Jag och den/det/namn" så är det ju en sak. Men skriver jag min blogg, och då och då nämner min datanörd så kallas jag ju inte mig "Jenni och datanörden". Jag skriver om min vardag, och han tillhör min vardag. Jaa, jag tror väl ändå vi var inne på samma spår haha.





Usch, jag mår fortfarande illa. Men Let's Dance är ju bra att ha för att få en på andra tankar. Och Putti så klart.
Niclas var riktigt bra ikväll, och så glad han blev för sina poäng! Och så chockad jag blev när Morgan fick sämre poäng, hehe. Men han var också bra, finsk tango kan ju inte bli annat liksom?
Nae, får la försöka stå upp och få på mig några kläder efter duschen, och få håret att torka lite innan vi säger natti natti sen. Inte än, men sen. Det är ju mycket som ska torka och tar sin lilla tid. Well well, snart är reklamen slut, rush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0