Toksugen på pizza

Bah, jag blev så helt toksugen på pizza!
Har en påse kvar för dagen att dricka (åt frukost innan jobb, ett äpple där/i slutet och en påse när jag kom hem) så den får ju komma till sen. Men jag blev bara så sugen på pizza!
Ser det liksom framför mig, känner doften, smaken, känslan på tungan! Beloved pizza! Men, nej. Om jag så måste hugga av mig en fot eller två så blir det ingen pizza.

Vi åt mat igår, det får räcka.
Ska dessutom äta (ute dessutom, även om det är på "riktig" restaurang) på lördag också. Kom på att jag kanske inte skrivit det (heller)? Om våran julklapp från papi?
Vi fick varsinn biljett till genrepet till Melodifestivalen, så dom (pappa och Lena) ska gå med oss och hennes två pojkar/söner/killar ska gå tillsammans.

Och efter blir det då middag, ute.
Antingen åker vi med dom hem, men då bjuds det väl på gott-gott (man kan så sett säga nej, bara man inte börjar är det ju inte så farligt att låta bli) och sådär.
Annars åker vi väl hem och tittar på väggarna och äter morötter? Ja, just den delen löser sig. Men ja, no pizza for me today. Forget it, huvud! Get it out!

Kommentarer
Postat av: Marina

Å kul med genrepet på Melodifestivalen & restaurang!! :) Passa på o ät gött ;)



Duktig du e som står emot pizza!! tummen upp

2009-02-04 @ 19:49:33
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

Duktig kicka! :) Nu blev nästan jag sugen på pizza fast isf på hemmagjord!!!!

2009-02-04 @ 20:01:40
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Pizza ja, det hade varit gott :) Hoppas detta kommer fram nu. Har tagit mig fem minuter att bara komma in på din blogg ikväll! Ha det gott!

2009-02-04 @ 22:27:20
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0