Tänk om vi kunde vara sams eller överrens NÅN gång?!

Jasas: Haha jaa. Jag föredrar dock nån centimeter långt hår och skvätten på hakan, men han gör ju som jag vill. Haha DET skrev jag utan att tänka! Jag menade ju HAN gör som HAN vill, haha! Men så klär ju en skönhet i allt, jajjemen!

Chathrine: Haha jo det är sant, det skrev du. Trodde du trodde jag brukade gå upp vid den tiden eller nåt sånt, ahh lite snurrig idag kan man säga. Men det är ju typ det jag går efter, fast jag hoppar över den första så jag tappar ett mellis.
Haha OJ det var inte illa vad folk knött ut ungar hos er i februari!
Ja, han föredrar kort/rakat hår själv, kanske ligger nåt i det då?





Jag blir så trött på alla dessa bråk!
Man tycker att efter tre år kunde dom ta slut nån gång, men det verkar som att efter ett bråk som kommer två nya. Dom liksom föder av/på varandra. I no more want it.

Jag ska sätta mig en snabbis här efter tandborstningen.
Ögnar bort till hans dator där jag ser spelet som börjar.

- Men vad gör du? Ska du spela?
- Grugel gurgel (tandborste i munnen).
- Men ska vi inte gå och lägga oss?
- *skaka på huvudet*
- *tittar klockan* Jo det ska vi! (tänkte att jag kan ha tänkt fel i tiden, men den var 21.40)
- Gurgel gurgel.
- Jaja, spela dådå.

- Men jag sa ju förut att jag ville spela en snabbis.
- Okej, gör det då.
- Men jag trodde inte du var klar med gardinerna så jag skiter i det.
- Nej, spela du en snabbis.
- Ne men vi går och lägger oss och tittar Scrubs.
- Nej, nu spelar du en snabbis!
- Okej okej...

Tänk om vi kunde vara sams eller överrens NÅN gång?!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Detta är ett levande bevis på hur olika man tänker. Vet inte hur O menar med att spela en "snabbis", fastnar han en längre tid eller är det bara en snabbis?

2009-02-20 @ 08:23:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0