Sju sanningar

En utmaning väntade mig hos sötaste Jasas, och självklart skulle den göras!

Blir du utmanad går det till så här:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Sanningar:
1. Jag har alltid velat ha ett småsyskon.
2. Och helst skulle det vara en lillasyster.
3. Jag har aldrig rökt, någonting man tänder på.
4. Jag har följt Våra bästa år i cirka 10 år.
5. Jag får alltid hjärnsläpp på sånt här.
6. Jag skulle kunna tänka mig att ta den lata vägen och göra en plastikoperation för att bli smalare.
7. Jag tycker Oscar borde börja blogga.

Utmanar:
1. Anneli
2. Ann-Sophie
3. Erika
4. Marina
5. Chathrine
6. Anna
7. Emma


Kommentarer
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Hehe tack! Gör den när ja får tid :P

2009-02-23 @ 18:22:07
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Haha du är ju med en kärring! Våra bästa år är snäppet värre än Glamour. ;D

2009-02-23 @ 19:18:34
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0