Ont här, snörvel

Jasas: Japp, en kvinna reder sig själv vettu! Men du får ju lägga upp recepten också, när du har tid!





Uh, min älski-pälski håller på att bli sjuk.
Tycker inte om det alls. Det slutar alltid med att jag blir det också. Och så är han så ynklig när han är sjuk. Ont här, snörvel, ont där, ujuj. Vem ska serva mig när han är sjuk?
Ska jag behöva hämta saker själv då?

Jag försöker säga till honom att sluta snora.
Imorgon ska han äta c-vitamin och dricka te. Men det känns som det redan är kört. Han snyter sig oftare än vad jag gör och då är det riktigt illa!
Vad ska vi göra nu? Nån hjälpe oss!

Kommentarer
Postat av: Marina

ahhh :/ hoppas han kryar på sig och att du slipper bli sjuk! skickar c-vitamin per telepati ^^

2009-02-09 @ 22:28:37
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0