Ögonfransarna frös till

Ojoj, det blev inte mycket.
Jag hade halsduken virad runt ansiktet, upp till näsan. Och när jag andades kom ju luft upp till ögonen och blev till ånga så ögonfransarna frös till. Och när jag andades på halsduken frös även den till. Så det var rätt kallt ute. Men jag frös inte, mer än kanske om låren. Hade bara en t-shirt under jackan men med mer hade jag varit dyngsur nu. Eller en isklump? Men ja, det blev 35 minuter i rask takt, alltid nåt.
Får se om jag kommer ut när det blivit lite varmare (eller mindre kallt?) eller om vi går till centralen från moster sen, det tar ju säkert 40-50 minuter.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Imorse var det kallt!!! Inte så farligt i väntan på bussen, men i Thn var det allt kallare -hua.

2009-02-17 @ 11:53:03
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Fan vad sjukt! Så kallt! Igår morse var det 9 minus då jag körde hemifrån, men jag frös faktiskt inte alls! :D

2009-02-18 @ 08:06:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0