NU ska vi gå ner och handla

Ann-Sophie: Taack!!

Anneli: Vi har ju resårbottnar så vi behöver ingen botten som tur är. Annars verkar den robust och bra. Tycker hela Malm-serien är ur läcker, speciellt byråerna (även om vi har nästan identiska hos oss) och en sån lär hamna i hallen.
Oookaj, då är jag med! Blev bara så förvånad, det är ju annars nåt man borde veta tänkte jag, haha!

Jasas: Jaa, men tänkte att det blir ju lite roligare att titta då än om jag bara babblar "Så tittade vi på den, sen på den, sen den, och så ska vi köpa den blabla"! Jaa, tänker sällan lika på hur vi vill ha det, så när vi bara hittade nåt som klickade så får man ju ta det!
Tar ju egentligen lång tid att få ett rum, och ett helt hem helt i ordning!





Jag skulle bara gå in och skriva "Nu ska vi gå ner och handla, sen ska jag lägga in bilderna på vad vi köpt." men så hade jag fått kommentarer att svara på så Oscar bara tjatar och tjatar. Men NU ska vi gå ner och handla, sen ska jag lägga in bilderna på vad vi köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0