När man går fram i mitten och ut på sidorna med armarna

Ne, nu börjar jag tycka att det närmar sig natti-tid.
Fan och hans moster har varit här och ställt om våra sovtider, morr. Så kosntigt ändå för hela helgen har vi varit uppe till midnatt, gått upp tidigt och haft fullt upp hela dagarna men sitter ändå uppe till 12 nästa dag igen? Imorgon får vi nog gå en promenad på 2-3 timmar strax innan läggdags, jajjemen.

För så här kan vi inte ha det längre.
Och imorgon lägger jag ner mat igen. Har ju fuskat precis hela helgen med smörgåstårtor, vanliga tårtor, kakor, läsk och allt möjligt. Men man fyller bara 20 en gång och nu blir det inget mer kalas på en bra stund så nu kör jag igen. Latat oss har vi gjort med, var väl i torsdags vi var ute och gick sist?

Igår körde jag så sett lite extra på badet.
Vi har en stark "ström" eller vad man ska säga, som hjälper barnen att flyta och simma. Så dom liksom kommer iväg med lite hjälp. Och den kör vi lite med på slutet. Man simmar bassängen (som så sett är rätt liten, 8x10 meter trodde mamma, så det är åttan vi kör) motströms.

Gör rätt gott faktiskt.
Så jag kör varannan krål och varannan bröstsim (fast det är samma sak? Den när man går fram i mitten och ut på sidorna med armarna, och den när man viftar armarna runt huvudet typ) tills jag inte orkar längre. Sen får man ligga lite i vattnet tills man orkar gå upp, haha.

Än så länge orkar jag typ 10 minuter.
Men under dom minutrarna kör man verkligen järnet tills man inte kan mer och kroppen skakar. Och 10 minuter är ju bättre än inga minuter. Plus att det blir roligt att se när man klarar en kvart, 20 minuter och sen kanske en halvtimme? Så lite, väldigt lite, har jag tränat ändå, haha!



Och glöm för sjutton gubbar inte, hjälp oss HÄR!!
Jag tjatar tills det kommer in lite fler förslag, just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0