Mail från chefen

Precis som jag sitter och svarar på listan jag snodde från Jasas, får jag mail från chefen. Jag borde vetat bättre än att bli orolig, men i alla fall. Detta var vad jag fann:

1. Vad är klockan? 13.02
2. Ditt namn? Jenni
3. Smeknamn? Du. Av innersta kretsen: Ninni
4. Piercings: Bara i öronen.
5. Ögonfärg: Blå-gröna
6. Födelseplats: Göteborget
7. Favoritmat? Kött, kött, kött!!
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej, inte än.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, men skickar jag till Malin har jag kanske gjort det snart?
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i någon bilolycka? Nej, jag kör bra.
12. Krutonger eller baconbitar? Bacon
13. Favoritdag på veckan? Måndag eller torsdag
14. Favoritrestaurang? McDonald's
15. Favoritsport? Curling
16. Favoritdrink: Vatten on rocks
17. Favoritglass: Vanlijglass med choklad kross
18. Walt Disney eller Warner Bros: Båda, Disney senast dock
19. Favorit-snabbmatsrestaurang:? Corner
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Lila
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen, än så länge
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Marina
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ikea (får man svara när chefen också gjorde det!)
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Hittar på nåt, eller gnäller
25. När går du och lägger dig? Allt mellan 22-03
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Jasas!
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Carina
28. Vilket tv-program missar du inte? Inga, tankar det jag vill se.
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Oscar, pappa, hans sambo och hennes två söner
30. Ford eller Chevrolet? Volvo
31. Vad lyssnar du på just nu? Oscar som pratar med sin lillebror
32. Vilken är din favoritfärg? Blå och grön
33. Hav eller flod? Sjö
34. Hur många tatueringar har du? Inte så många
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, mamma duktig på att tanka
36. Katter eller hundar? Hund
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet? 13.11

Kommentarer
Postat av: spiderchick

curling? haha =)

2009-02-15 @ 15:41:28
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

VA? Fann du denna hos mig??? Jag känner knappt igen den :O

2009-02-15 @ 18:31:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0