Lite mera lista

Brukar du komma i tid: Ja, försöker alltid.
Vad hade du i din mun senast
: Vatten.
När mår du bra
: När andra omkring mig mår bra.
När blev du fotad senast
: I helgen.
Hur känner du dig just nu
: Lite trött men på G.
Kan du laga mat
: Jodå, hyffsat.
Vad tycker du om fötter
: Blä, blä, blää.
Är du smart
: Lagom, inte dum i alla fall.
Vad har du på dig
: Stickad kofta.
Är du aktiv i skolan: Nej, inte än i alla fall.
Vad saknar du
: Körkort.
När och varför grät du senast
: Minns inte, nåt av det.
Var det pinsamt att svara på det
: Haha, nej inte direkt.
Hade du en bra kväll igår
: Jovars, det hade jag väl.
Din favoritdryck på morgonen
: Vatten.
Vad ska du göra i sommar
: Jobba, yeah!
Är du nöjd med ditt liv
: Jadå.
Vad vill du jobba som: Inte den blekaste aningen.
Har du tråkigt just nu: Nja, jag har ju detta att sysselsätta mig med.
Vad gör livet värt att leva
: Alla underbara människor i det.
Vad i livet ångrar du
: Inget jag kunnat påverka.
Är du musikalisk
: Nja, inte direkt va?
Vad lyssnar du på för musik:
Helt blandat.
Kategoriserar du dig själv i någon stil
: Arbetslös, typ? Haha.
Är du bortskämd
: Har varit i alla fall.
Är du trött
: Nja, lite kanske.
Vad gör du i morgon
: Promenera i alla fall, får se sen.

Din första:
Operation: Gallsten.
Piercing: Har bara i öronen, första tog jag när jag var 6 år.
Bästa vännen
: Josse.
Priset
: "Vann" som tjej i springtävling på dags (ingen vinner ju på dagis, men jag var först!)
Sporten du började på
: Gymnastik.
Husdjuret: Vovvi.
Semestern
: Finland.
Konserten
: Backstreet Boys.
Kärleken
: Robin.

Favorit:
Filmer: Remember the Titans.
Tvprogram
: One Tree Hill, Heroes, bland annat.
Musik
: Massa olika.
Drink
: Water on rocks.
Kroppsdel på kille
: Ögon.
Sport: Cruling och speedway.
Plagg
: Jeans, tighta.
Bok
: Sagan om Isfolket-serien.


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Wiiih, denna ska jag göra efter vi ätit :D Har säkert gjort den nån gång men det är glömt nu :P

2009-02-19 @ 12:09:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0