Jag är väldigt duktig? Lite?

Anneli: Dom var dom enda jag tyckte var bra också, annars lät alla likadant och tråkigt. Radiopop för hela slanten (även om jag lyssnar på sånt annars, men nu är det ju Melodifestivalen!).





Uh, sicken natt I tell you.
Jag har undvikit så mycket smittbärande kontakt med Oscar som möjligt i en vecka. Vi pussas på kinden eller mega fort på munnen. Och jag var ändå mega kyssugen igår. Men till vilken nytta? Började känna i nästan igårkväll att det lätt skulle kunna vara en förkylning på G. Yeah. Sen kan jag inte andas eftersom moster har två katter.

Men jag försökte lägga mig.
Har vaknat hela tiden för att jag inte får nån luft varken genom näsan eller halsen/munnen. Vaknade 2.40 vilket jag tyckte var lite tidigt att gå upp. Men snöt mig, till ingen nytta. Tog lite medicin och tog med en till kudde. Som går att vika så det blev som jag har fyra kuddar. Till ingen nytta. Jag vaknade lite mycket ändå.

Jag har "ramlat av", eftersom det blir så högt.
Suck. Plus att det inte är bekvämt att sova sittandes, i princip. Jag vill kunna vända mig och kramas eller bara ösa ut mig på mage. Men inte nu, nej nu fick jag ligga stelt på rygg, nästan sittandes. Blah! Sicken natt. Och jag som var så trött. Men har det gått över till ikväll, kommer jag nana så gott, så gott då. Det är ju alltid nåt.

Fast egentligen.
7 är tidigt att gå upp också, när det bara är söndag. Men lite mer acceptabelt än 2.40 ändå. Plus att Oscar ställt klockan på 7.30 (till sig) så jag är ju lite duktig som kommer upp före det, speciellt när han väljer att vila dom sista 40 minutrarna efter jag väckte honom för hans mobil/väckarklocka dött. Så jag är väldigt duktig? Lite?

Kommentarer
Postat av: Marina

galen som går upp 7...L men jag förstår dig, om du är förkyld o allt.. Varför skulle din oscar upp 7.30?

Jag har också sovit kasst..suck.. men vi får som du skrev sova gott inatt som kommer dårå... :P



ha en bra söndag!

2009-02-15 @ 11:39:23
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Attans vilken trist natt du haft! Krya på dig!!!

2009-02-15 @ 11:55:26
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Du är alltid duktig :)



Fy sicken jobb natt.. och som du skrev så kommer du antagligen att sova jättegott ikväll / inatt. Stackarn! :|

2009-02-15 @ 11:57:16
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0