I snitt

Jag tycker faktiskt inte det är så illa att när man är på sin 16:e (och halva) vakna dygn, där man jobbat/inte varit hemma på 12 (och en halv) av dessa, ändå är på sitt sjunde blogginlägg, och där med i snitt har skrivit ett inlägg per nästan två (och en halv) timme. Nån som hängde med? Blev lite krångligt med allt halvt.

Men vad gör man inte för att hänga med i den bloggrush som varit idag? Jag producerar och levererar. Som om jag pratade sommarmöbler. Nu där emot går ögonen i kors så jag måste sova snart. Och så länge jag vill imorgon. Typ 9 då alltså. Sen var det ju bra att jag började med ett mega inlägg. I snitt har jag skrivit många medellånga inlägg - också.

Räknar man där emot att jag varit vaken och hemma i fyra timmar, och skrivit sju inlägg på den tiden har jag producerat ett inlägg i halvtimmen. I snitt alltså. För den som inte hängt med. Nu är jag alldeles över trött, gott det jag kommer somna som en klubbad säl, stackars Oscar som vill se Scrubs. In your dreams säger jag då, haha!

Woh, det är snart bad igen! Bara sådär.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sov så gott :D

2009-02-26 @ 23:18:42
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0