Hur typiskt är inte det?

Baah, jag vill bara slita av mig allt hår!!
Blir så frustrerad på mig själv verkligen! Var så sugen på bröd och hade skrivit upp allt vi skulle ha. Men så hittade jag ingen "vanlig" jäst så tänkte att jag tar torrjäst när jag kommer dit och ska ha mjöl. Och trots att jag tittade listan efter, så glömde jag självklart jästen. Hur typiskt är inte det?

Får väl se om jag har lust att gå ner sen igen.
Annars får vi ta det en annan gång. Jag köpte i alla fall mer morötter och blomkål så det blir nog stavar ikväll, hähä. Det var gott. Och jag blev så sugen på blomkål också. Lär fisa lika gott också, får väl se hur länge till jag har kvar Oscar här? Haha. Stackarn, han har det inte lätt.

Men nu ska vi spela hans spel.
Det tog för lång tid att få ner igår så vi satte oss och spelade lite fia och sådär, men nu är det klart och utbränt så vi ska spela lite innan han börjar med sin mat. Får passa på att kolla över kylen också eftersom den nya kommer imorgon! Wiho, finally kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0