Har det varit nån slags bloggrush idag eller?

Vad är det här? Har det varit nån slags bloggrush idag eller? Eller är det bara att jag läser inläggen pö om pö när jag är hemma, så jag tänker inte på att det är så många per dag (och natt eftersom jag inte hann läsa i morse). Men ändå 87 nya inlägg på 13 timmar?? Det är suuukt. Och det tråkiga var att uppdelningen var lite kass...





Eftersom jag vill kunna läsa mina favoritbloggar sist har jag sorterat dom bloggarna jag följer så jag kan använda mig av den lilla remsan längst ner och kan klicka sig vidare till nästa inlägg, istället för på stora datorn klicka fram alla bloggar som täcker flik-raden, läsa dom och sen på't igen och på denna läsa ett inlägg, gå tillbaka till Bloglovin' och öppna ett nytt och så vidare.

Sega, dom som jag läser ibland, eller kanske skummar igenom. Sånna som skriver nåt kul eller bra ibland, som gör att jag vill fortsätta läsa.
Bara, varken bra eller dåliga men som ändå har nåt som gör att jag vill läsa dom. Har rensat mycket, och det är väl bland dessa främst.
Braiga, dom som är bra men inte bäst (där bara dom bästa är) och som jag verkligen gillar och följer och läser och så. Dom dom nästan har allt.
Favoriter, där ligger ett fåtal (är nog uppe i fem?) som är crem de la crem och grädden på moset. Dom ÄR blogg! Eller nån jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Oj vad många bloggar du läser. Jag får vara glad om jag pallar med 10/dag och så lite kändisbloggar vid extrem tristess. :P

2009-02-26 @ 21:57:00
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Anneli

Ja, det var inte dåligt!

2009-02-26 @ 22:52:51
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Tihi, smart smart! :D

2009-02-27 @ 15:17:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0