En liten extra bit

Anneli: Grey's ska komma imorgon, tankas på fredag!





Nuu, folket, har vi varit ute och gått!
Gick samma runda som sist, fast en liten extra bit. Och så in på Lidl och handlade. Tog totalt runt 1 timme och 40 minuter, men jag hade ingen klocka på mig när vi gick eller kom till affären.
Så jag får gissa litegrann. Och så kunde vi ju inte gå så fort eftersom dagens snö inte försvunnit än. Och faktiskt så snöar det ytte ite så kanske det inte är helt bart ikväll?

I vilket fall, var det gott.
Imorgon ska vi gå åt andra hållet. Man tröttnar så fort på att gå samma, samma väg. Men det blir ju lite annorlunda åt andra hållet. Plus att då måste vi fortsätta, haha.
Nu kunde vi gått en liten bit till men var trötta och kalla så vi svängde en bit tidigare. Då gäller det bara att ta den långa vägen imorgon, så blir det långt och bra!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja! Vad bra! Vet inte vad jag velat med, men en vecka kom det inget avsnitt, och när jag loggade in på tv.com så var det inga nya förrän maj??? Är så glad att det inte stämde! Kram!

2009-02-11 @ 15:12:55
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0