Du är tillsammans med mig och det tycker jag är snällt

Anna: Ja, inte så lite heller. Segt men ja, jag bär ansvaret på mina axlar, haha.





Såå, första tårtan klar!
Och det såg smuskit (haha smaskigt och mumsig (hjärnan sammarbetar inte)) ut så till och med Oscar verkade positiv, tjoho! Men nu är det en kvar, kanske går lite snabbare när man har snitsen inne?
I vilket fall städade Oscar klart "mitt" rum som jag inte orkat idag, hah. Typ världens bäste. Som när jag spillde grädde i halva kylskåpet, så kom han och torkade upp det istället för att jag skulle lämna det.
Vääärldens bäste.

- Herre gud, jag måste ha varit riktigt snäll i ett tidigare liv!!
- Nej, du är snäll i detta livet.
- Hah, neej du, det vet jag att jag inte varit.
- Jo, du är tillsammans med mig och det tycker jag är snällt.

Aww, nu förtjänar jag en puss.
Och så glömde vi så klart köpa skinka att ha på tårtorna, det var ju smart. Glömde nåt mer också som jag kom på förut med glömde lika snabbt. Kanske kommer tillbaka, kanske inte.
Glömde ha i majonnäsen i skinkröran, tror du det gör nåt Chathrine? Kom på när jag plastat in den, att vad sjuttsingen skulle man ha majonnäs i? Jahaaa, whoops! Haha.

Har ställt leverpastej på uppvärmning.
Den var lite hård eftersom jag inte tänkte mig för och ställde den i kylen. Och eftersom vi har så kass belysning i köket så kom Oscar med en bordslampa till mig så jag såg bordet.
Där blir det lite varmt så jag ställde leverpastejen där under lite, haha. Så blir det nog lättare när jag ska röra sen. Strax. Får se om jag hinner mer uppdateringar, annars inte.

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Nej, det är inte mkt att göra åt nu. :) Har ni glömt garnetyr - så hinns det ju fortfarande köpas imorn om en av Er går. Jag mixade leverpastejen och vad jag nu hade då jag gjorde. Gjorde en "kött"-smörgåstårta 2005 åt mitt ex och alla hans jobbarkompis som var grävmaskinister. Det var leverpastej och grädde kanske och sedan ngt sånt mysko som cocktailsallad blandat med mjukost har jag för mig. Ja skiten gick ner iag...haha. Jag skar leverpastejen i små bitar, sedan mixade jag lite i taget. Enklast är skivad skinka som man skär mitt itu (rundeln alltså) så går det lättast att göra strutar sedan. man kan ta en hel och lägga dubbelt med så ser det mer ut - men blir dyrare också. :P

2009-02-20 @ 22:32:23
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Chathrine

nej mimosasallad heter det ju - med cocktailbär. haha

2009-02-20 @ 22:33:36
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma

Åh tack för du tog dig tid att svara på frågorna :) Hoppas du haft en trevlig fredags kväll :)

2009-02-20 @ 22:47:25
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Du får fota tårtorna sen :D

2009-02-21 @ 08:42:11
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0