Då får man fuska

Jasas: Aw, tack! Jag försöker och det blir lättare med sånna ord! Och, du ska veta att du är en förebild! En dag kanske jag blir lika duktig som dig?





Sååå, nu har vi här så rent och fint.
Känns så gott och då kan det komma hur många som helst imorgon, haha. Dom ska ju installera elmätaren här imorgon och då måste dom ha fri passage dessutom. Och det har dom. Vi har vart så duktiga här så det är inte sant. Och nu kommer det bli nemas problemas inför kalasandet i slutet på månaden!

Så snart ska jag ta min värmedyna och lägga mig och mysa.
Hann aldrig testa den innan men nu känner jag att vi ska bli kompisar så när jag och Oscar ser nåt avsnitt Scrubs ska jag ligga med den och hoppas att det funkar och hjälper. Har ju vart mycket idag som irriterar ryggen och det kombinerat med mensverk är inte jätte kul. Men, det är ju bara ett litet tag av hela livet!

Bestämde också att jag ska äta mat imorgon.
Jag är verkligen så sugen på varm, riktig mat att tugga. Så vi ska göra grekisk pytt, yeehaaw! Gott som bara den och nyttigt, bra att ta som liten paus i pulvret. Så köttet ligger redan i marinaden, haha! Kommer bli riktigt, riktigt gott imorgon! Hade tänkt äta idag men kom på att jag ville ha detta, om jag nu skulle äta, så det fick vänta. Jam!

Jaa, jag ska faktiskt ta med mig chokladen till sängen också...
Mensen är undantag, då får man fuska, haha. Och jag åt inget godis i helgen, och ska inte ha nåt i helgen nu heller så lite choklad kan man få unna sig nu? Och det är ju bara för det, annars hade den inte kommit med hem. Jag har varit så duktig med det! Trots att Oscar köpt, har jag låtit bli. Japp.

Ne, nu ska jag kolla det sista.
Klockan springer ju på som bara den och snart är det mitt i natten igen. Då hinner man inte se Scrubs eller mysa. Åhh, dom små grejerna som gör en lycklig!! Ja, det spritter i hela mig bara av tanken på att vi hinner gå och lägga oss och bara ligga och skratta och mysa! Inte bara slockna och nästa dag tack.

Fan vad bra livet ÄR!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad duktiga ni har varit :) Och ja, ibland får man fuska, jag MÅSTE ha choklad vid nämnda tillfälle ;) Ha så gosigt och mysigt och god natt :D

2009-02-02 @ 22:10:41
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas

En dag kommer du klara av att motstå chokladen även vid dessa tillfällen :D Lovar! Men du är duktig i vilket fall! Grekisk pytt.. m u m s ! ! !

2009-02-03 @ 08:32:26
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

Som vanligt går det inte att kommentera det översta inlägget :|

2009-02-03 @ 08:32:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0