10-1

Kommer inte ihåg om jag gjort denna innan, men det kan väl inte skada att göra den igen i så fall? Hah.


10 favoriter:
Färg: Blå och grön.
Mat: Kööött!
Band: The Rasmus.
Film: Remember the Titans.
Bok: Sagan om Isfolket-serien.
Sport: Curling och speedway.
Årstid: A little bit of all.
Veckodag: Måndag och onsdag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Nana.

9 för tillfället:
Humör: Lite på G.
Smak: Salmiak.
Kläder: Stickad kofta och duntofflor.
Bakgrund: En "naturbild" av moi.
Nagellack: Inget alls.
Tid: 11.01.
Omgivning: Städa to be.
Irritationsobjekt: Ont i magen.

8 första:
Bästa vän: Jossan.
Screen name: Duktig.
Husdjur: Vovve, Lissi.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Som barn: Robin.
Musik: Spice Girls.
Bil: Hyundai Accent LS coupé.
Kyss: Hah, måste varit Robin där också.

7 senaste:
Cigarett: Never been taken.
Mat: Naturdiet (annars pizza).
Dryck: Vatten, bara vanligt vatten.
Biltur: I söndags.
Kyss: Igår.
Spelad låt: Tingeling.
TV-program: 2½ Men

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Han är ju min bästa vän nu?
Brutit mot lagen: Gått mot röd gubbe, säkert kört lite för fort (typ 52 på 50-väg).
Blivit arresterad: Nope.
Badat naken: Jajjemen, that's how we do it in Finland, haha.
Varit med på TV: Hmm, jag vill svara ja men jag är inte säker?                               
Kysst någon du inte känner: Beror väl på, så nja.

5 nej tack:
Kläder: Klänning.
Mat: Ärtsoppa, vitabönor och blodpudding.
Musik: Kent och liknande.
Dryck: Bubbelvatten, vin.
Personlighetsdrag: Avundsjuk.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Strök gardiner, satt här, kollade Scrubs, hade mys.
Du kan höra just nu: Tingeling, Oscar som rakar(?) sig.
Du inte kan leva utan: Nära och kära.
Du gör när du har tråkigt: Gnäller eller hittar på nåt.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Oscar, mamma och Putti.
Du tycker om: Oscar, Korvas, och alla andra!
Du inte gillar: "Monster", gammal kompis och en till.

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan:
Ett bra, kärleksfullt liv.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Gjorde denna precis, blubb, annars hade jag gjort den jag med :P

2009-02-20 @ 12:10:43
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0