Vi är fler som är ensamma

Jag vet inte om jag inte har tänkt på det förr eller om jag hade mer ljud på hemma förut när jag var själv eller vad det beror på, men det senaste har jag varit hemma bra mycket på vardagarna och jag kan inte låta bli att tänka på den stackars hunden där nere som sitter och skäller.

Inte för att det stör, jag hör den men det är ju en bit bort och det är sånt som ingår när man bor såhär, men jag tycker synd om hunden som sitter och skäller, ja nu det senaste vågar jag nog säga varje vardag. Ja alltså den skäller när nån är hemma också, eller mer när den är ute och blir rastad, men jag antar ju nu att alla är på jobb eller i skolan så den är själv och därför skäller den.

Vettikatten för den var väldigt liten när vi flyttade in juni -08 så dom har ju haft den sen valp och jag kan inte tänka mig att nån varit hemma sen dess så den nu skulle bli ovan att vara själv, men jag vet faktiskt inte. Tycker bara synd om den som sitter där nere och ropar och ropar.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Stackars vovven lider nog av separationsångest! :(

2009-12-08 @ 12:15:13
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är så hjärtskärande att höra djur som är ensamma :( Pelle får sina perioder också, han kan gå och skrika som en bebis om jag försvinner in på toa några minuter :p Det är mest jobbigt bara iofs, för när man är där inne klarar man sig utan stressmoment ;) Haha.

2009-12-08 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0