Schh

God morgon, jag hoppas ni hör mig.
Det är tur att jag faktiskt kan prata med mig själv i huvudet (tänka, kan man kalla det) istället för att prata rätt ut för då hade rösten varit schlutt sen ett tag tillbaka. När jag vaknade kraxade jag inte ens, det pep när jag pratade men det var typ det man hörde, haha!

Oscar skrämde slag på mig.
Jag hörde honom tassa in i sovrummet men sen hörde jag inte vart han tog vägen (jag somnade om) och så vände jag mig om och trodde att jag startade TV:n och jag minns inte om han lät eller om jag vände mig om igen och så stod han där! Och ville bara vara snäll och starta TV:n så jag kunde vakna. Men jag vet inte vem som gjorde det, han eller jag.

Men jag höll på att inte hinna till morgonkisset.
Och där ligger jag och piper "Men shit vad gör du? Varför står du där? Vad göööör du?" för han hör inte ens vad jag säger, haha! Så nu dricker jag te och försöker vara tyst men det är inte det lättaste, inte ens när man är ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHA, du verkar vara väldigt sansad då du blir rädd (även om du knappt hade någon röst). Jag kan bli skitförbannad då jag blir rädd, haha!

2009-12-17 @ 19:40:58
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0