Orka! Orka!

Varför inte lite mer nostalgi, när man ändå håller på? 2005 gick en serie på SVT, Orka! Orka! och den var inspelad här i krokarna. Oscar lyckades hitta den så vi kunde tanka och titta och ja, det var väl inte den bästa serien jag nånsin sett. När vi såg den första gången, jag och mamma, när den gick på TV konstaterade vi att vi bara tittade på den för att den var inspelad här.

Men lite kul ändå när vi sitter här och tjoar om var det är dom är och spelar in, eller diskuterar när vi inte är på samma ställe. Och jag ser massa bekanta ansikten. Känns lite roligt ändå att SVT gjort en hyffsad storsatsning här hos oss. Sen att det bara blev blaha och inget mer är ju en annan sak.

Fast å andra sidan hade hans syster varit rätt frälst i den, det är ju lite kul när hon sitter 30 min här ifrån. Oscar hade sett nåt avsnitt och jag sa det idag, "Det trodde du inte när du såg det att du några år senare skulle BO DÄR?" och det är nog rätt sant. Inte heller att hans kommande flickväns farfar skulle vara med, hah! Han är ute och går på torget och fattar inte att dom spelar in. Så kul.


"Vi ha det bra, tack det rullar på. Jämna plågor varje dag, lalalalalala...."

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Tänk vad som händer och sker bara det går något / några år :O Jag tycker det är häftigt!



Har ingen aning om vad "Orka orka" vad för något program (eller så vet jag det, kanske bara har glömt namnet).. men vad lustigt att gå på torget och inte fatta att det är inspelning på gång ^^ Fast det är ju det bästa.. naturligare blir det ju inte! :D

2009-12-07 @ 20:58:50
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0